Nya tomtar

pict8399xx-copy

Jo, det blev ett inlägg idag i alla fall! Jag måste ju visa tre nya tomtar jag sytt i veckan. De är från Tildas jul-boken, och här sitter de på vår snygga adventsljusstake i återvunnen aluminium. Imorgon kommer de att sprida julvärme i några andra hem, vilka vet jag inte ännu. Kanske hos dig? Chansen finns, om du kommer på julmarknaden förstås… Och så har jag photoshoppat bilden, och lagt till text och ram. Min första lek i PS (stort TACK till nyförlovade FK!), och det är riktigt kul! Nu behöver jag verkligen den där extra dagen mellan fredag och lördag som jag så länge efterfrågat och som är till för att bara göra det som är kul!

Well, I made an update today despite what I wrote yesterday! I just have to show you the three gnomes I made this week. Pattern from a book by a Norwegian lady. From tomorrow on they will spread Christmas joy in some other homes, which I do not know yet. Mabye at your place? If you come to the Church Bazar, you have the chance… This is my first trial in Photoshop also (a BIG thanks to newly engaged FK!), some text and a frame. Not too difficult! Now I really need that extra day between Friday and Saturday that I have asked for so long. The day only for crafts!

One thought on “Nya tomtar

Kommentera

