Scrappat med dabbers

Jag har köpt mig några dabbers – jo, jag vet att alla andra haft dem länge… Det är akrylfärg på flaska med lite skumgummi som man applicerar färgen med direkt från flaskan. Mycket fiffigt och mycket lätt att använda! Jag gjorde ett inlägg i Magdas blogg för ett tag sedan om hur man kan göra splashar med dabbers. Här är resultatet:

file081062

file08106b2

Bilden tog jag på konserten som vi var på i september. Under fotot finns plats för biljetten och några rader om konserten och hur himla bra han är – Juanes.

I bought some dabbers and I find them very useful! I made a post in the Magdas blog a week ago or so where I wrote about how to make those splashes. Here is a layout about awesome Juanes and behind the photo I keep the ticket to the concert and some notes about it.

Kommentera

