Ny liten kusin

Det har varit ont om uppdateringar på sista tiden, så idag kompenserar jag det med två inlägg. (SEN ska jag skriva ihop inlägg till Magdasbloggen också..) Det stora familjen har utökats med en liten kusin-kille, som vi hade glädjen att träffa på höstlovet. Han är så söt och blev flickornas favorit direkt! Lille A hoppas att han blir lite större snart så att det åtminstone går att leka lite med honom… Efter att ha tittat närmare på bilderna inser jag hur mycket jag önskar mig ett fast objektiv… Hoppas tomten är snäll i år! There hasn’t been that many updates lately, so I will compensate somewhat for that by making two posts today. I just have to show you the newest cousin in the family. He was born on October 25th, and we were able to make his acquaintance when he was almost one week old. He became a favourit among the girls right away, but our DS is looking forward to when they actually can play together.

Kommentera

