Utmanad…

Det har varit en oehört intensiv, fantastisk och härlig helg! Vi har invigt vår nya kyrka! Det kommer att ta ett tag innan jag smälter det. Läs mer här! Det kommer uppdateras med bilder från invigningshelgen.

Men jag har blivit utmanad av en mästarinna på färgläggning: Anna/Meali. Att skriva 7 saker om sig själv…
”Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.”
Jag börjar direkt med att kopiera Annas första rakt av:

1- Jag älskar choklad.
2- Jag har stl 35 på skor.
3- En ren diskbänk får mig på gott humör.
4- Jag vill lära mig spela fiol.
5- Jag kan Juanes senaste CD utantill.
6- Idag har jag räknat hem en reservdel till en reduceringsugn.
7- Jag är fortfarande kär i min man!

Anna skrev att ”alla” redan blivit utmanade, så jag gissar att det stämmer, så jag orkar inte leta runt i alla bloggar nu, men jag lovar att jag uppdaterar direkt om jag hittar nån som INTE blivit utmanade!

This passed weekend has been really buzy, amazing and wonderful in every way. We had the inaguration of our new church room, (link above in ”Här”) and I had the opportunity to meet with friends from India, Estonia and Romania. Such a great weekend! I still haven´t landed here yet.
I was also challenged by an outstanding cardmaker Anna/Meali (link above!). You are supposed to write 7 things about yourself and pass the challenge on to 7 other persons.
Here are my 7 things:

1- I love chocolate.
2- My shoe size is 35.
3- A clean sink makes me happy.
4- I´d really like to learn to play the violin.
5- I know Juanes latest CD by heart.
6- I made a payoff for a 1.7 million SEK investment today.
7- I am still in love with my husband.

What are your seven things?!

4 thoughts on “Utmanad…

  1. Håller med dig! Det har varit en underbar helg!

    Jag tror att ordverifieringen vill veta mer om dina klänningar, den säger nämligen CLOUTS

  2. Men wow så fin kyrkan blev!! Noas Ark målningen imponerar mig verkligen!!! Att klä alla stolarna med nytt tyg… vilket arbete ni lagt nert! Förstår att detvarit en pampig invigning!
    Ha det bra Annika!
    Kram

  3. Hellou! Vad otroligt roligt att få kommentar från dig. Jag hade ingen som helst aning om att du hade en egen blogg, jag ska definitivt in här och läsa. Jag har sneglat lite granna på dina inlägg – men inte riktigt läst dem. Det ska jag göra vid lite bättre tillfälle, med lite mer lugn och ro. Sitter på tåget till Sthlm nu, så bättre tillfälle finns =) Jag har i alla fall lagt till dig bland mina länkar under ”blogroll”, så nu är det enkelt för mig och andra att klicka sig in på din blogg. Jag fyller på med mer kommentarer soon… Ha en toppendag!

  4. Hej!
    Here is my 7 things about me:

    1. I love Sweden.
    2. I am a Mac user.
    3. I love to sleep.
    4. I am crazy about cat!
    5. I have really wonderful friends.
    6. My brain has problem about keeping room clean.
    7. I need diet 6 kg less than now

Kommentera

