Buss o syskon


En av favoritbilderna på barnen. De ser så härliga och ”vanliga” ut, fulla med bus och liv. Läcker självhäftande filtdekoration också, från Prima! Denna gjorde jag för Magdas i somras.
Mera bussåkande. Alla i familjen måste ju få sin sida om bussresan till Lindvallen i våras… Allt material är även här från Magdas. Jag gillar prickigt!

Here are some layouts I made a while ago. The first one has one of my favourite pictures of the kids! Happy, ”normal” and full of life! The next two are about going by bus, the big adventure. We don´t go by bus that often, so it is a special thing when we finally do. And everyone in the family needs of course their own page.

3 thoughts on “Buss o syskon

  1. Jätte fina LO:s, får jätte mycket inspiration både här inne och inne på magdas blogg, ni är alla så duktiga. Du är utmanad, kika gärna in till mig:-)

  2. Ja, jag var ju också tvungen att kolla in din LO’s efter så fina rosor från brossan min. Anledningen varför jag startarde med digital scrap var för att det är dels mycket billigare (främsta orsaken) men sedan vill jag justera fotona, förstora/förminska och det har jag oftast problem med att få till när jag scrappar vanligt. Det är så definitivt när man klipper i fotot. Älskar ångra-knappen!!!😀 Men det är kul att se sådana som inte behöver använda sådana knappar och gör fina LO’s. Jag är imponerad.

Kommentera

