Snart på scrapträff

Imorgon ska jag till Magdas, och träffa kollegorna i teamet, och det ska bli riktigt kul! Alla kommer – utom en – och det ska bli roligt att träffa de nya. Det kommer att bli en hel dags scrap och snack, med full service av Annette vad gäller mat och fika. Det är fantastiskt! Bättre än spa! Man kan tro att jag inte scrappar nuförtiden (och det stämmer väl till viss del…) men det har blivit några layouter till Magdas (som kommer senare i bloggen), ett bidrag till tidningen (som vi får se om det kommer med), och så några andra sidor också. Fast annars är det verkligen mycket med läxläsning och kyrkbygge. Antingen är maken eller jag borta varje kväll, och det är ju en del jobb med att få vardagen gå runt när man har tre barn. Och så stickar jag ju på min kofta också…Den här layouten ville jag att den skulle påminna om en sida ur en tecknad Tintinbok. En vecka efteråt kom jag på att utställningen egentligen hette Tintin till Sjöss, men det blir väl godkänt ändå!? Jag tänker inte ändra. Särskilt inte eftersom jag har tre snarlika layouter med samma fel…
Bor man på landet åker man bil överallt. Sällan buss. Därför tycker barnen det är extra mysigt att åka buss.

3 thoughts on “Snart på scrapträff

  1. Åh vad skoj med scrapträff och i mina hemtrakter och allt. Hoppas du får det superbra! Ser fram emot att se det fina du skapar. Kram

Kommentera

