Ska sticka en kofta

Jag var på tandläkarbesök i veckan (brr!) och fick faktiskt beröm! Min tandläkare är ganska sträng, och har sagt att jag kommer att bli en ”tandlossnings-patient” om jag inte är flitig med tandborstning OCH tandtråd OCH tandstickor. Varje dag. Men han tyckte alltså att jag skött mig fint, och då belönade jag mig själv med att traska över till Yll&Tyll och köpa garn till en fantastiskt fin kofta! Den ska stickas i lin och alpackaull, i en ljuvlig mörkgrå färg. Mmm. Här ser ni en bild som jag lånat från Yll & Tylls hemsida. Visst är den superfin!

One thought on “Ska sticka en kofta

  1. Det var du verkligen värd tycker jag! Har också varit till en tandläkare som hotade med att jag kommer att tappa tänderna om jag inte använder tandtråd :o/ Den jag var till sist var mycket snällare och sa att jag hade fina tänder :o)

Kommentera

