El clásico och Gyllene templet

Här har jag scrappat två layouter för Magdas med Dream Street Papers. Även om den här serien känns lite svår och o-Annika, så är jag nöjd! Det är kul att testa! Och visst passar de till Gyllene Templet i Kyoto.

En bild på maken när han öppnar kuvertet med biljetterna till El Clásico på Santiago Bernabeu i maj i år. Nu vill jag scrappa lite fler Madrid-bilder… Eller åka dit igen.

Here are two layouts I made for Swedish Magdas with paper from Dream Street. Even though this serie of papers does not feel like ”me” I am pleased with the result. And it is so fun to try new things! And the paper perfectly fits the Golden Temple in Kyoto.
There is also a layout about my DH opening his birthday present this year. In the envelope there are tickets to El Clásico, which is one of the most interesting soccer games in Europe. The one between FC Barcelona and Real Madrid. We went to it in Madrid this year. Now I want to scrap more of those Madrid pictures… Or go there again.

7 thoughts on “El clásico och Gyllene templet

  1. Kalasfina lo´s. Fint det blev med fågelburen och vilket härligt kort på maken. Vad kan det vara…:) Kan tänka mig att lyckan var stor. Härliga papper.

    Kram Jeanette

  2. Tack för komentaren i min blog =)..
    Så läckert du scrappat de ”gamla” korten..
    Tycker det är så fint med den lite romantiska stilen, men lyckas aldrig riktigt få till det själv. Finns en lo i min blogg som kan ses som romantisk =)
    Nu ska jag lägga mig så jag orkar scrappa mer i morgon 😉

Kommentera

