Scrapfeber på Magdas

Boka in helgen den 12-14 september för då blir det Scrapfeber på Magdas med en massa roliga utmaningar! Här kan du läsa mer. Dessutom finns chans att vi scrappar efter just din skiss på Scrapfebern! Skicka gärna in en bidrag. Här kan du läsa om det.

Jag tror faktiskt jag har lite feber idag, om än inte scrapfeber kanske. Har just börjat läsa Stieg Larssons sista bok, så efter några minuter här vid datorn går jag och lägger mig igen. Jag gjorde en layout om min farfar igår, här kommer den. Jag älskar verkligen de här gamla bilderna, de är så otroligt fina!

On September 12-14 there will be a cybercrop at Swedish Magdas. I will be happy to translate the challanges if you want to join, just give me a hint! We call it the Scrap Fever, and right now I feel like I have some fever. I just started to read on the third and last novel by Stieg Larsson, and right after this I will go back to bed for another chapter.
Here is a layout about my parental grandfather Simon I did yesterday.

2 thoughts on “Scrapfeber på Magdas

Kommentera

