Biljett bokad!

Efter att ha sett en musikdokumentär på SVT om Juanes lovade jag mig själv att om han någon gång kommer till Sverige så SKA jag gå på den konserten. Jag blev överlycklig när jag såg att konserten kom fortare än jag anat, men lika bedrövad när jag sedan insåg att den sammanföll med vår lägervecka i Dalarna. Och lägret gick före. ”Sök först Guds rike så ska ni få allt det andra också” – vilket löfte! Nyss skulle jag se om det gick att hitta nån recension av konserten, och då hittade jag detta! Konserten är flyttad! Biljetten är bokad och betald!
Vem Juanes är?! Kan man missa nån som sålt 10 miljoner skivor!? Lyssna in det här:
A Dios le pido
No creo en el jamas

I saw a documentary on Swedish television about Colombian Juanes and I promised myself that whenever he comes to Sweden I WILL go to the concert. I was so happy when I saw there would be a concert this July, and even more unhappy when I realized it was during the week we planned to go on summer camp with church. We went to the camp as planned, but God is good! A while ago I thought I would try to find something written about the concert and instead I found that it was moved until September! So I just bought tickets! Who is Juanes? How can you miss someone that has sold more than 10 million records! Check the links above! I will fall asleep happy tonight!

One thought on “Biljett bokad!

Kommentera

