Jag har fått en award!


Fin va´! En utmärkelse alltså, nån som gillar att läsa här, och det är ju jätte-jätte-kul att få!! Tack snälla Anna! Hon gör jättefina kort, så titta gärna in där! Sen ingår det att man ska skicka glädjen vidare till flera, och ni ser i länkarna till höger vilka jag brukar besöka emellanåt, alla de är absolut värda en utmärkelse (och jag vet att flera redan fått det!) Blir det regn ikväll så kan jag titta på det! Annars försöker jag korta ner datortiden så mycket det går, den stjäl alldeles för mycket redan!

I got an award, nice huh! This means someone likes to read my blog and that makes me just so happy! Thank you sweet Anna! She makes beautiful cards, so pay her a visit! A part of the deal is that you shoult pass the award on to others, and among the links to the right, you see all those I visit now and then, and all of them are defenitely worth an award. I know several has got one already! If it will rain tonight I might look into the passing on part. I try to spend less time by the computer, it steals too many minutes already.

Kommentera

