Om Japanresan

Det blir inte uppdateringar så ofta numera, och det har förstås att göra med sommarens intåg. Jag sitter inte vid scrapbordet lika ofta och länge, och gräsklippning är inte alltid så spännande att läsa om kanske… Jag scrappar mest åt Magdas, och det kommer i bloggen framöver! Denna är dock till mitt påbörjade album om Japanresan, och här är jag på en begravningsplats där H:s morföräldrar är begravda. Spännande. Det kommer fler Japan-sidor framöver.
Jag syr en hel del nu också, och jag ska snart lägga in bilder på de fina tunikorna som flickorna fått, sydda efter en modell i en japansk mönsterbok med jättefina flick-kläder. Vi har varit på en del kalas också, och sånt är ju alltid kul!

I’m afraid the tendency of fewer updates will continue due to the summer. I don’t spend so much time with my scrapping supplies and it is not that interesting to read about lawn mowing… I scrap mostly for Magdas, and you will find that in the Magdas blogg later on. This layout though is to the album on my trip to Japan. Here I am at the cementary visiting the grave of H:s maternal grandparents. Very interesting! There are more layouts on Japan to come.
I sew a lot also, and I will soon show you some pics on the sweet blouses I made for the girls. Pattern from a Japanese book with so cute girls wear. We have also been to a few birthdayparties lately, and that’s nice as always!

Kommentera

