Nya Magdas-layouter


Det blir mestadels Magdaslayouter som jag scannar in nuförtiden. Jag tycker egentligen att datorn är den största tidstjuven, så jag scrappar mer än jag scannar. Men Magdas layouter skickar jag ju in, så dessa blir scannade. Här är två som kommit med i bloggen också. Den översta är American Crafts och den undre är Jack från Making Memories.

I scan almost only the layouts for Magdas nowadays. The computor really steals my time and I want to scrap more than scan. But the layouts for Magdas I submit, so they are all being scanned. Here are two that have already been published in the Magdas blog. American Crafts and MakingMemories.

2 thoughts on “Nya Magdas-layouter

  1. Jätte jätte fint!
    Jo, det är ju klart att man vill scrappa mer än datorn, så då kan man väll inte lägga in allt i bloggen😉

    Kramizzz kicken

Kommentera

