Några nya i olika stilar

Här är en 10-minuters-layout! Det känns så kul när det flyter på och allt hamnar på plats utan alltför mycket krav och funderingar. Skapandet när det är som bäst. Jag har använt BG rubons, fräsiga cirklar och finfin textruta från Karins paket! Dessutom lite prickig Chatterbox och en medaljong från Heidi Swapp = klart!
A 10 minutes layout! I like it when I am able to just go with the flow and things end up in the right spots without too much thinking. That is creativity. Here I have used some stuff from Karins package. Great!
Här tänkte jag lite mer. Har ju lite svårt för alltför romantiska färger o detaljer, men denna blev jag nöjd med. Jag gjorde den på träffen hos Magdas, där de flesta scrappade romatiskt utan större problem och med ljuvliga resultat. De ligger ett stort inlägg i bloggen där nu! Jättefina papper och det är sommarens favoritfoto på finklädda, glada barn som just varit på bröllop.
I normally have difficulties with doing romantic layouts, and this one made me think some more. I did it at the reunion at Magdas, where most of my collegues had no trouble making romantic things. You find it in the blogg right now. This is my favourite summer photo of the kids dressed up for a wedding. No one looks into the camera, but that is perfectly fine.
Sist ut är en något galen layout med en stor chipboardsiffra. Det handlar om att vara fem i familjen, och det är min hand mitt i alltihop. Lite kletigt, men kul!
The last one is a bit more crazy than I normally am. The chipboard number of five inspired me to do something about being five in the family. A bit messy but fun!

2 thoughts on “Några nya i olika stilar

  1. Vilka härliga layouter. Min favorit blev den sista ”5 i familjen”. Gillar massor att du går utanför ramarna och sätter bokstäver åt alla håll och kanter.

Kommentera

