Utlottning!

Det var så kul att få en massa roliga saker som var nya för mig, även om de inte var det för Karin, så jag har bestämt mig för att också plocka ihop ett paket som jag lottar ut. Ibland kan det vara så stora förpackningar, och så använder man några stycken, och sedan har man liksom tröttnat på resten. Det är ju variationen som är kul! T ex har jag rättså många knappar och en hel del band som jag använd en snutt av, men resten har blivit liggande i lådorna. Det kanske är nåt som DU skulle bli glad för! Skriv en kommentar här i bloggen, så drar jag en lycklig vinnare! Ni får till onsdag kl 23.59 på er, så annonseras vinnaren ut på torsdag!

6 thoughts on “Utlottning!

  1. Hmmm hon ska lotta en vinnare… hur stor är chansen att jag vinner den? Jag som aldrig vinner, man ska aldrig säga aldrig, för Annika vann. Jag smiter från plugget och vill pyssla och skissa. Jag är ingen storpysslare, men glädje är stor när jag väl tar mig tid….

Kommentera

