Jag vann!

Ibland kan till och med jag ha tur! Jag som aldrig vinner! Jag skrev en kommentar i Karins blogg för ett tag sedan, och det visade sig att hon hade en utlottning på gång, och jag blev den lyckliga! Och det blev jag faktiskt när det damp ner ett välfyllt paket i brevlådan. ”Lite smått o gott” hade hon skrivit att det skulle bli, men jag tycker det blev mycket och jättegott! Massor med fina dekorationer, band och stickers helt i min smak! Det var också många olika och toppenfina anteckningskort och kul metalldekorationer. Och det omtalade punchinella som jag inte testat tidigare. Tack jättesöta Karin, jag har redan börjat använda innehållet!

Even I can be lucky sometimes and be picked as a winner! I made a comment i Karin’s blogg a while ago, and I was the lucky winner! And lucky I was when the package landed in my mailbox. Lots of sweet decorations, journaling cards, stickers and punchinella that I haven’t tried yet. Thank you sweet Karin! It perfect, just what I like!

One thought on “Jag vann!

  1. Å, så bra att det kom fram! Jag plockade ihop lite smågodis och så lite till och lite till .-) ska bli kul att se vad du gör med det

    /Karin

Kommentera

