Tre

Blev utmanad av Elin – här kommer mina tre:

Tre namn du går under

Mamma (minst 40 ggr/dag!)
Mamsen
Annika

Tre saker som skrämmer mig
Tanken på att något ska hända familjen
Människors kärlek till pengar
Människors kärlek till makt

Tre saker jag har på mig
Tofflor (min överlevnad bland smulor o legobitar)
Linnebyxor (de är ändå alltid skrynkliga)
Rabaldertröja (dock inte randig idag!)

Tre sanningar
Jag lever just nu
Jag kommer att dö (från detta livet!)
Aldrig mer Mamma Scans köttbullar

Tre saker jag verkligen vill ha
Förlåtelse
Ett rent hjärta
En ren diskbänk

Tre pysslare jag utmanar
EmmaL, EmmaS och MarieG

Det var nog tänkt som en kul grej det här, men jag känner att det blev några svar som är riktigt djupa. Men så är väl livet – både allvar och lek! Det gäller att kunna handskas med båda och hitta balansen!

2 thoughts on “Tre

Kommentera

