Städning

Det ryktas om kalas i helgen. Hemma hos oss av alla ställen! Alltså bör hemmet få sig en översyn vad gäller framme-liggande saker. Dessa tenderar öka i antal i relation till att minuterna går när man är en familj med tre barn i bästa fram-plockar-ålder. Suck. Denna eviga kamp mot grejerna.
Men det här plockandet av saker ledde också till att jag hittade en påse med fem st ”scrap-änglar” som jag gjorde i höstas. Jag samlade ihop ett antal beställningar och sydde upp ett gäng. När jag sedan återkom till beställarna så var det några som av olika orsaker hoppade av och dessa änglar hamnade i en påse i skåpet. Nu gör jag ett försök igen! Jag hittar bara bilder på två av dem, men det finns ytterligare tre, en med mörkblå klänning (samma tyg som i den mörkblå hatten på bilden), en med vinröd klänning och en med beige-vitrandig klänning. Jag ska fota dem också, så blir du nyfiken är det bara att höra av sig. Men här är två blondiner på bild! en rutig och en prinsessa. Samtliga är ca 24 cm höga, har en bunt papper under ena armen, två pennor i den andra samt en liten ögla i nacken så det går att hänga upp den på väggen eller anslagstavlan ovanför scrapbordet! Priset är 250 inkl frakt. Skicka ett mail till lillajo02[snabela]yahoo[punkt]com om du är intresserad!

Kommentera

