En glimt av Madrid

Jag har uppdaterat resebloggen med några favoritbilder från Madrid. Ta en titt, jag vill passa på att varna alla res-sugna läsare… Det var riktigt trivsamt i Madrid, och vi bodde på ett mycket resonabelt hotell. Jag tycker vi verkligen fick mycket för pengarna när det gäller hotellet, det var väl inte riktigt samma känsla när det gällde andra saker. Rättså dyrt att äta t ex.

One thought on “En glimt av Madrid

  1. Ville bara tacka för den JÄTTE JÄTTE fina komentaren, måste nog säga att det var en av dom finaste jag har fått =)
    Det värmde.
    Jag hade jätte kul i helgen nu, jag han med att altra 2 saker och 3 LO,s och 1 kort.
    Det var mycket och bra jag fick gjort:)

    //Kicken

Kommentera

