Juanes till Stockholm !!!

Såg ni programmet om fantastiska Juanes i SVT igår kväll! Jag gjorde det och sa till mig själv att ”när han kommer till Sverige ska jag absolut gå på konserten!” Och gissa – han kommer till Stockholm nu i sommar! Den 29/7 spelar han i Globens annex. Ojojoj… Det är mer än jag kunnat drömma om. Mitt i sommarens semesterplan dock så jag har inte köpt biljett. Ännu… Men musiken är bara så bäst! Lyssna på A Diós le pido… eller Fijate bien… eller Me enamora…. eller… eller… Tyvärr kan är jag inte bra på att länka in videos eller sånt. Köp skivan helt enkelt!

Kommentera

