Till Japan

Imorgon reser jag och vännen U till Tokyo för att hälsa på min japanska ”syster” H. Det är inte första resan till Asien, men första till Japan och det ska bli så spännande! Har ni tänkt på att på de flesta bra pennor man köper står det ”Made in Japan”… Och pennor tar inte särskilt stor plats! Runt tulpanbuketten har jag t ex använt en fantastisk Tombow-penna. Det borde finnas fler i Japan.
Om/när jag kommer åt så uppdaterar jag resebloggen (länken finns till höger…)
Må gott och glad påsk!

5 thoughts on “Till Japan

  1. Sååå vackra!!

    Ha en skön påsk – jag ser fram emot att få se foton och läsa om din resa sen!😀

  2. Åh, är det dags nu? Ha det så underbart på din resa, skall tänka på dig!

    Må så gott!

    Hälsningar från Camilla M

  3. Fina kort och vilken snygg och praktisk väska du har sytt! Ha en underbar resa i Japan. Jag ska kika in på resebloggen då och då och se om du uppdaterar något. Kram!

Kommentera

