Mer om väskan

TACK snälla ni för beröm!
Jag har ”fuskat” lite när jag sydde väskan, för jag har slaktat min första kameraväska som var ganska ok och tagit några delar från den. Den var för liten och saknade en bra ficka för plånbok/telefon. Jag använde bl a dragkedja o remmar från den, och kompletterade. Utgick från den gamla väskan och satte fickor där jag ville ha, samt gjorde en underdel som rymmer en del. Det är lite pilligt och trixigt på sina ställen, så det blir ingen massproduktion här inte! Men det är kul med en utmaning då o då, så man får fundera lite på hur och vad som ska sys ihop först, så man inte syr in sig i nåt hörn! Och Pernilla, du kan få klämma o känna i maj, så vågar du säkert sen!

De väskor som finns att köpa är ju allt annat än snygga, så jag anar marknadspotentialen!
Man kanske skulle tänka sig en enklare variant för massproduktion… Får fundera på det.

One thought on “Mer om väskan

Kommentera

