Min första dörrskylt

Jag har gjort min första dörrskylt! Inspirerad av Åsa/Badanka som ju är känd från tidningar o TV. Nja, TV vet jag inte, men hon är ju inspiratör för svenska scrap-tidningen Scrabooking mm. så där stämmer det iaf. Åsa är en mästare på det som kallas PaperPiecing och går ut på att man klipper små delar och sätter ihop till figurer. Denna flicka är efter en av Åsas mallar, och jag tittade runt i Scrappiz galleri för att hitta idéer till min dörrskylt. Det är ju ett tag sedan detta var poppis och ”alla” gjorde dörrskyltar, men…. Det är först nu jag behövde en! Ska på 3-årskalas i helgen!

6 thoughts on “Min första dörrskylt

  1. Den är underbar!!! Hoppas inte treåringen pillar loss allt bara, de har ju en tendens till det *fniss*

Kommentera

