De utlovade bilderna…

… på 10-årsalbumet som är ihopbundet med Bind it All-maskinen! Förra helgen fick jag några bra bilder i dagsljus, men sen har halsont satt stopp för det mesta. I vårt landsting är man restriktiva med antibiotika numera, och jag fick inte någon tid idag. Avvakta till imorgon… Det är iofs bra att man är infört begränsningar, man ska väl inte ge behandling om den inte har någon större effekt (man blir frisk ändå sägs det), men jag har verkligen ont!
Albumet innehåller ett uppslag för varje år – foto till höger och text till vänster – och var jätteroligt att göra. Pärmarna är i tjockare kartong och de papper jag använt är från Cherry Arte (finns nu i Fyndhörnan hos Magdas, så passa på!). Det blev ljusa, starka färger för det tycker jag passar en livsglad 10-åring. Inga dödskallar i vår familj. En kul sak med att binda sitt eget album är att man kan variera storleken på sidorna precis hur man vill! Det skymtar fram att jag lagt in en genomskinlig fotoram, en tag och ett kuvert bl a i uppslagen. Albumet kan knytas ihop med limegrönt satinband.




3 thoughts on “De utlovade bilderna…

  1. Åh så fint!! Gillar albumet massor!
    Hoppas det halsonda försvinner snart. Tråkigt när man inte får komma till doktorn…

Kommentera

