Firat födelsedag igen

Nu har vi firat födelsedag igen. I fredags var det dags för 8-årskalas och på lördagen kom den ”stora familjen”. Det var trevligt och födelsedagsbarnen blev så glada över alla presenter! När allt kalasande var över, tog jag några minuter vid scrapbordet, och gjorde några sidor. Ni får se några i Magdas blogg de närmaste dagarna och så den här som jag gjorde efter en skiss på Veckans skiss.
Jag försökte mig på att få snyggare arkivering här nere till höger, det blir en så lång lista när man radar upp alla månader efter varandra, men… Jag är ingen programmerare direkt, vilket kanske syns på mina trevande försök… Har inte lyckats hitta någon info på blogger hur man gör, men andra har det så praktiskt klickbart i sina bloggar, och det skulle jag vilja ha också. Få se om jag får mer tålamod någon annan helg, det är ju långt ifrån klart. Månadsarkiveringen funkar iaf.

Kommentera

