Inför alla hjärtans dag…

… har jag faktiskt gjort ett kort till maken. Den dagen brukar inte uppmärksammas så särskilt i vår familj, inga smaskiga bakelser eller festliga små hjärtan-dekorationer. Dagen infaller nämligen mitt emellan döttrarnas födelsedagar (den 11:e o den 15:e) och då firas det för fullt istället. Men när jag såg de läckra Daisy Bucket papperna hos Magdas, visste jag precis hur jag enkelt skulle kunna göra ett kort som rymmer lite mer. Och inte är för ”över-romantiskt”. Jag är inte lagd åt det hållet riktigt. Det blev ett inlägg till bloggen också (läs här!), där det står lite om själva tillverkningen också. Såhär blev det i alla fall:

Kommentera

