Nya dockkläder

Min kära kollega, som frestar mig med snygga lapptäcksmönster då och då, talade varmt om den spännande sykursen i helgen. Jag var inte på kurs, men fick lite sytt ändå. Så här fina blev de två minsta i familjen, men säg inget, det ska bli födelsedagspresenter till tjejerna nästa vecka! Jag har ritat mönster från nya boken och sytt lite sommarkläder. Nu är det ju nästan vår i luften i alla fall! Men jag får nog komplettera med några mössor och fleecetröjor kanske, så de klarar resten av den sk vintern. Kanske i lite gladare färger också, det blev rättså beige…

2 thoughts on “Nya dockkläder

Kommentera

