Feber och filt

Först ett TACK till alla som skickat krya-på-dig-hälsningar till sonen! Det har hjälpt! 😉 Han är piggare, även han fortfarande hostar och äter som en mygga ungefär. Det går åt rätt håll.

Det var glada scrappare jag träffade i tisdags, och jag blir så imponerad av alla nybörjare som kommer igång och gör så fina albumsidor! Det är riktigt kul! Det här gänget kom med två fiffiga idéer också, som jag ska visa er längre fram nån gång.

Jag gjorde en artikel till Magdas blogg tidigare, med tips om hur man kan fästa filtdekorationer. Du kan läsa här och här ser du några av layouterna med filt.


One thought on “Feber och filt

  1. Skönt att höra att sjukläget börjar bli bättre! Det är alltid tufft med sjukdomar den här årstiden – och inte gör den här vintern saken bättre!
    Jättefina sidor du gjort också, Pernilla! Jag blir alltid lika glad när jag ser dina sidor.
    /Pernilla

Kommentera

