Sjukvecka mm…

Idag är jag hemma med sonen, som har 39+ i feber och hosta. Han har varit risig hela helgen, och det är verkligen inget vidare när ens barn är vissna och ser ut som små svettiga trasor med feberglansiga ögon… Det enda han orkar är att se på film, och då vill han ha sällskap i soffan dessutom. Man tröttnar lätt när Piff och Puff för sjätte gången gillrar samma fälla för stackars Kalle, och därefter spränger hans hus. Tecknat är definitivt inte lika med snällt.

Äldsta dottern fyller 10 snart, och nu har jag fått alla bilder som jag ska göra ett minialbum av. Jag har beställt läckra Cherry Arte-papper och ska binda ihop med min Bind-it-all. Jag har faktiskt inte testat den fullt än, bara gjort hål i papper, men snart ska det bli av.

Ikväll ska jag ha en kurs för 7 scrapsugna tjejer (har inte sett några killar på kurs ännu!!) och det blir kul! Det märks verkligen att intresset ökar stort.

Här är en sida också som jag gjort nyligen. Skickade in en skiss till Veckans skiss, och den var med där förra veckan som veckans inspirationsskiss. Kul!! Imorgon laddas inskickade bidrag upp och det ska bli så spännande att se hur andra scrappare utgått från ”min” skiss. Bloggens inspirationsteam har redan gjort jättefina sidor!

5 thoughts on “Sjukvecka mm…

  1. Hej!
    Så länge sen……så mycket snyggt du gjort!!!
    Har just hittat min favvo stämpel som DU gjort!!
    Älskar den- ville bara säga det 🙂
    Må så gott och hoppas vi ses snart!
    Kram kram

  2. Hoppas ni kryat på er nu! Och hur gick det med kursen? Visst är det roligt! Och hur får vi med grabbarna i scrapträsket – det är en riktig utmaning…
    /Pernilla

Kommentera

