Gott nytt år!

…lite sent kanske, men Gott Nytt År önskar jag alla som tittar in här! Och passar på att tacka er för glada, värmande och goa kommentarer! Jag blir alltid så glad när ni skriver något och försöker hälsa på tillbaka! Hoppas ni får ett riktigt gott 2008.

Själv gillar jag siffran 7 mer än 8, den är roligare att skriva på nåt sätt. Men man får hålla ut ett år, sen blir det 9 och även den är roligare än 8:an…

Jag tror och hoppas att 2008 kommer att bli ett spännande år för mig och familjen. Jag har ju en Japan-resa att se fram emot, i mars bär det av för mig och min vänninna U till Tokyo! Det ser jag verkligen fram emot! Sen har maken några resor också, till Brasilien bland annat. Just JAG ser väl inte fram emot dem direkt, det brukar vara tufft att hålla modet uppe på barnen och sköta hela familje-företaget själv den tiden. Men det blir i alla fall under det ljusa och varma halvåret som han reser, och då slipper man eldning och snöskottning i alla fall. Han har sin 40-årsdag i vår också, och jag håller som bäst på att planerar för födelsedagspresenten…

Jag har scrappat efter några skisser på lite olika utmaningsbloggar också, och provat en av mina julklappar: QK Studio Classic! Det alfabetet kommer jag aldrig att tröttna på. Det är så snyggt och äntligen har jag ett eget! Jag har tänkt köpa ett länge, men är lite snål, och vips hade det blivit ”retired”. Men nu har jag ett!

Kommentera

