Till skolalbumet

Jag gör skol-album till barnen där jag samlar skolfoto och klassfoto i första hand. Det är kul att se hur de förändras från år till år! Oj vad de växer! Jag sätter också in en och annan bild från skolstarten mm, och här är en sida jag gjorde för ett tag sedan, om var A gick på fritids under läsåret 06/07. Ett hederligt gammalt KMA-papper har kommit fram ur gömmorna! Bland de första jag köpte.

One thought on “Till skolalbumet

  1. Jag har varit urusel både på att själv blogga och att kika runt. Var mao lääänge sedan jag tittade in hos dig – såååå mycket snyggt du gjort, en riktigt stor inspirationskick fick jag nu! TACK!

Kommentera

