Baby-layout och Bind-it-all

Imorgon kommer maken hem efter två veckors USA-vistelse, gissa om han är efterlängtad! Jag vet inte vem som längtar mest, men den inledande repliken i telefonsamtalen varje kväll har varit ”Pappa, jag saknar dig sååå mycket!”. Och lille A, 3,5 år, utbrister ofta – ”Jag har ont i huvudet och i hjärtat för att jag längtar efter pappa! Är det söndag imorgon?” Jag längtar också, för i bagaget har han en Bind-it-all med sig hem! Eller som han själv sa när han skulle försöka få ner den i väskan: ”ditt genmanipulerad hålslag”. För det är ju vad det är egentligen, ett sorts hålslag som används till att binda egna album med. Det ska bli så kul att testa! Men för att ”få” göra det, har jag som mål att göra klart alla pågående projekt som ligger på arbetsbordet. Jag gjorde faktiskt klar en canvas i 30*30 cm igår kväll. Bild kommer nog i Magdas blogg framöver. Gör ett besök i bloggen, den är helt pinfärsk och det är så roligt att den kommit igång nu!

Här är en albumsida om något annat pinfärskt. Våra vänners lilla dotter, som är bara en vecka gammal på bilden! Det var länge sedan jag gjorde en baby-layout, det kändes riktigt nostalgiskt!
Visst är hon väl som en liten prinsessa!? Allt material från Magdas.

Kommentera

