Symässan i Sollentuna

Vilket paradis för en sån som mig som gillar att sy, sticka och scrappa. Allt spännande under samma tak, det kan inte bli bättre! Jag tycker själv att jag var duktig som (nästan) bara köpte det jag planerat att köpa. Hudfärgat bomullsgarn (jodå, det kommer fler amigurumisar!) och velour till Kalikås fiskrens (slut på velour i garderoben). Dessutom blev det bara några roliga papper, KI:s härliga chipboardbokstäver och lite tråd och pärlor till halsband åt tjejerna. Melerat garn till en halsvärmare/fuskpolo/bluffolle (kärt barn har många namn!). Och en grå penna som verkar helt oumbärlig! Det ska bli kul att använda den! Några stämpeldynor också till mässpris, annars var det lite ont om mässerbjudanden tycker jag.

One thought on “Symässan i Sollentuna

  1. Förstår att det var ett paradis! Har aldrig varit på någon mässa, börjar väl bli dags snart hoppas jag :o) Måste bara säga att dom där skölpaddorna du virat är så sööööta!!!!!

Kommentera

