Scrapmara i Härkeberga

I lördags var jag på en kul Scrapmara i Härkeberga. Trots den något skumma belysningen mot kvällen, så fick jag en hel del gjort, och en del pratat också. Det var så kul att träffas! Tack alla!
Här två av de layouter jag gjorde. Jag började på ett kul minialbum också, som jag ska försöka fota i dagsljus, det är klart nu nämligen! Ann som satt mittemot mig gjorde härliga släktsidor, så nu tror jag att jag måste ta fram mina gamla svartvita bilder och göra några sidor jag också!

One thought on “Scrapmara i Härkeberga

Kommentera

