"Recyclade" gratulationskort

Jag gjorde några annorlunda gratulationskort, inspirerad av Zarischka. På jobbet har jag fått några arbetsuppgifter relaterade till ”recycling” av insdustriellt slag, men det är ju ett aktuellt ämne på alla områden idag. Och den som köper scrap-saker överhopas också med förpackningar! Här är det en Heidi Swapp-förpackning samt en brads-förpackning från Bazzill som blivit återanvända! I det stora finns tre röda Ferraribilar och bakom M:et döljer sig en mumsig Geisha-chokladbit. Papper och dekorationer är mestadels Love Elsie från Magdas.

4 thoughts on “"Recyclade" gratulationskort

  1. Ursnyggt – och det ser sååååå gott ut! Måste bara påpeka att jag lånade idén från en tjej på 2Peas från början – så tyvärr kan jag inte ta åt mig äran, men jag tackar för hänvisningen!!

  2. Hur coola som helst! Min sambo fyller år imorn, så jag tror jag ska apa efter och göra nåt liknande! Tack för inspirationen🙂 Och förresten så har din utmaning kommit och scrappat har det blivit också, ska snart skicka till Annette.. älskade det du hade plockat ihop!

Kommentera

