Det händer grejer!

Jag har inte gått under jorden, men det har inte blivit så mycket scrappat sista tiden. Mest sytt namnlappar i barnens nya kläder mm. Nu har jag kommit igång igen, och scrappade flera sidor i helgen, men det mesta är till Magdas, så ni får spana där till att börja med. Bland annat har min kollega EmmaL plockat ihop ett utmaningspaket som verkligen var en utmaning – med rosa papper! Men det gick tillslut.
Jag har dessutom mailat in en dubbelsida till svenska tidningen, och fick besked i veckan att man vill publicera den! Jättekul!! Jag skickar in den imorgon, men den kommer inte med förrän i Jan/Feb-numret… Det blir roligt!
Men ni kan få se en sida ur mitt alfabetsalbum som faktiskt är helt klart nu! Det kändes riktigt roligt att göra de sista sidorna och färdigställa ett album! Den senaste jag visade var H, så här kommer i och j!

3 thoughts on “Det händer grejer!

  1. Hihi, hoppas det rosa inte var alldeles för mycket =) Hade såå svårt att bestämma mig, efter att ha tittat i din blogg så verkade du gilla både mer naturliga och mer intensiva färger… men såg inte så mkt rosa så jag tänkte att det kanske skulle kunna bli en oväntad färg, och förhoppningsvis kul! 🙂

Kommentera

