Scrappat för Magdas

En sida till Magdas. Allt material därifrån. Bilden är på min farmor och hennes syster som åkte ända till Stockholm och gick till fotografen. Som tur är gick jag igenom lite bilder med min farmor innan hon dog, och gjorde lite anteckningar på baksidan om personer o tidpunkter. På denna bild hade jag också skrivit att farmors klänning är blåmönstrad och hennes systers var mönstrad i rött. Det tycker jag är så roligt att ha kvar!

Annars scrappar jag mer än jag scannar just nu… så det är inte riktigt sån torka som det verkar.

2 thoughts on “Scrappat för Magdas

Kommentera

