Scrap Event i Helsingborg

Efter två långa och roliga dagar i på Scrap Event i Helsingborg har jag dessa härliga projekt att färdigställa med bilder och text. Vi var ca 120 deltagare från Sverige och Danmark som vid sju kurser fick prova lite nya produkter och tekniker. Det var roligt! Flera av dessa projekt skulle jag aldrig gjort annars, det var t ex mina första minialbum; ett där vi gjorde kuvert i BG (nr 4) och band samman och ett där vi fick prova Revolution och binda ihop några sidor med QK dekorationer
( nr 5) . Och filefoldern från Rusty Pickle (6) hade jag aldrig fastnat för om jag inte fått prova! Det blir nog fler framöver, perfekt att använda alla spillbitar till! En färgburk (nr 7) skulle jag heller aldrig kommit på tanken att scrappa, så det var kul att testa. Vi fick också göra två layouter med härliga papper från en av mina favoriter: KI memories (nr 2) och från Karen Foster (nr 3). De härliga amerikanska damerna från Bazzill underhöll oss mest medan vi gjorde några stora tags (nr 1).

3 thoughts on “Scrap Event i Helsingborg

  1. Håller med 🙂 En härlig och inspirerande helg. Och jättekul att äntligen träffas! Kram!

  2. Verkar som att du också haft en härlig helg, och oj vad mycket du hann göra!

    Annars ville jag bara säga att jag blev lite kär i sidorna från förra inlägget…

    Kram!

Kommentera

