Mera Magdas april…

Två till med papper från Magdas månadspaket. Det är lite text-tema på paketet också, så jag har försökt att variera sättet att skriva och använda olika pennor och stilar. Det är så kul att skriva! Det är sällan jag skriver texten på datorn numera. Kan bero på att vi haft en urdålig toner de senaste månaderna, eller så var det något med valsarna som gjorde att alla utskrifter blev bedrövliga. Nu är den dock utbytt. Äntligen!

Jodå, det är min gitarr som farfar bär på. Det var nog det enda revolutionära jag gjorde i tonåren, målade om mitt gitarrfodral… men svart fodral är ju trist. Sånt har ju alla.

3 thoughts on “Mera Magdas april…

  1. Så mycket fint du har gjort Annika, det inspirerar massor. Gillar verkligen din stil och måste komma ihåg att titta in oftare🙂
    //Emma

  2. Hej! Tittar ofta in här på din blogg, din stil inspirerar!
    Nu undrar jag, var kommer maskros-stämpeln ifrån? Den är helt underbar!
    Hälsningar,
    Boel

  3. Tack Emma och Boel för värmande ord! Jag blir så glad!
    Den här maskrosen är en gnuggis från Hambly Studios. Titta på magdas.se under rubriken dekorationer och rubons, så finns den där!

Kommentera

