"Datten"

Nu har jag utmanats av Ethel att skriva om mig själv enligt vissa regler.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ”tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ”tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1 – Jag gillar att resa och har besökt 23 länder.

2 – Jag sover alltid på mage.

3 – När jag var mindre, var min favoriträtt stekt fläsk med champinjonsås. (Lök? Vilket barn gillar det!?) Vi åt alltid det på min födelsedag, eftersom jag fick önska middagsmat då. Jag gillar fortfarande stekt fläsk, gärna med löksås numera.

4 – Jag plockar vackra stenar och har en ansenlig samling.

5 – Två av mina äldsta vänner bor i Japan och USA. Vi fick kontakt genom en brevvänsförmedling och har skrivit till varandra i 25 år.

6 – Jag önskar jag kunde spela cello.

Och jag har utmanat dessa:
MarieG
Sara
Lillasara
Pernilla
myran
Malin K

One thought on “"Datten"

  1. Kul att få veta lite mer om dig 🙂 Jag gillade faktiskt lök redan som liten…åt det som om det vore ett äpple.

Kommentera

