Sytt

Jag har sytt en del. Det blev fem grylappar häromdagen, varav tre var beställda. Och jag är klar med barnens fleecetröjor också. TACK Fia, som köpte det randiga tyget åt mig på Stoff&Stil och skickade på posten. Det randiga tyget fanns inte i katalogen, och jag hade sett Fias härliga tröjor och ville så gärna ha en bit randigt. Det enfärgade däremot skickade jag efter. Tack också för mönstret till den lilla, Fia! De är klara favoriter hos tjejerna, och ännu mer i vår, när man inte behöver en tjock jacka utanpå!

2 thoughts on “Sytt

Kommentera

