"Mina egna" stämplar


Nu finns dom hos Handstämplat! Det var en mycket märklig känsla att surfa in där och se dem! Och i veckan får jag hem några ex, jag kan tänka mig att det kommer att kännas ännu märkligare! Kan det finnas någon mer än jag som gillar dessa?! Bevisligen Anna, eftersom hon satsar på dem! Det är jättekul tycker jag! Det ska bli så spännande att få se något som jag gjort på andras albumsidor! I någon annans sammanhang liksom… Flummar jag till det nu?! Mmm, håller på och målar också, så jag får väl skylla på målarfärgen. Men kul är det!
Här är ett exempel!

5 thoughts on “"Mina egna" stämplar

Kommentera

