Mer nytt

Maken hade med sig flera scraptidningar från USA igår och det ger mycket inspiration att bläddra i dessa. Här komme två till jag gjort idag. Den gröna är enfärgade papper och bokstäver från Urban Lily. Sidan om skolan är papper från en KI Memories ”grab-bag” och där har jag använt mina nya alfabeten! Nalle-sidan blev jag mycket nöjd med, en favoritsida, och där har jag använt tre mönstrade från tre olika leverantörer. Kul att se hur bra de passar ihop! Det är Chatterbox, Threebugsinarug och SEI.

One thought on “Mer nytt

Kommentera

