Lägesrapport

En vecka går så fort! Denna har varit mer innehållsrik än vanligt. Jag har varit på utbildning i Älvkarleö med jobbet i tre dagar. Fullspäckat program på engelska med spännande innehåll och nya människor från andra enheter runtom i världe. Verkligen intressant och givande, samtidigt som det är jobbigt för hjärnan att sitta och lyssna mer eller mindre hela tiden i tre dagar. Sedan två dagar i Grisslehamn där jag och mina kollegor fått fundera över vad vi gör, vad vi vill och bör göra, samt hur vi når det. Också mycket givande dagar i gott och generöst sällskap.

Dessutom, har jag senaste tiden scrappat sådant som jag inte ska visa ännu. Det kommer förhoppningsvis under nästa vecka.

2 thoughts on “Lägesrapport

  1. Åh Grisslehamn…där har jag växt upp,eller ja Fogdö ön ovanför. Ska bli spännande och se vad du skapat🙂

Kommentera

