Två till i helgen

Två till som jag gjort i helgen. Den övre här till en ”freestyle”-utmaning på Scraproom. Där avslöjades min förutfattade mening om freestyle – nämligen att det är prickar, doodling (snirklar o krumelurer på frihand), text på foton, stjärnor och ännu mer prickar. Och lite blommor. Så det fick bli alla dessa ingredienser på min freestyle-sida. Jag har t o m en prickig brads (försök hitta den!). Sidan blev lite sned i scanningen, men jag är för lat för att göra om det.

Egentligen är väl freestyle att man gör något som man inte brukar kanske. Blir lite krejsi, så att säga. Och det har jag ju gjort. Jag brukar inte rita prickar överallt och inte doodla särskilt ofta heller. Lite mer träning skulle inte skada… Men det var kul! Och det ska det ju vara!

Nästa utmaning som jag antog var att använda enbart grundfärger såsom gult, grönt, blått, rött, svart och vitt. Och det gjorde jag.

3 thoughts on “Två till i helgen

  1. Vad många fina layouter du laddat upp på sistone, var ett tag sedan jag tittade in nu. Tack för all inspiration!

Kommentera

