Fler nya sidor

T och hennes kompis på dagisutflykt i våras – enfärgad cardstock, blomma och en prickig jättebrads, mattad med rött papper.
Här har jag använt både papper och PP som legat länge, länge i lådorna… Nalle Puh är från en swap jag var med i för ett par år sedan, och jag minns inte vem som gjort den, men fin är den! Den lilla vita kaninen på röda kartongen har jag gjort.
Mer cardboard – gula dekorationer med mörkare färg runt kanten och en text på. Båten är inspirerad från kuddens färger och marina mönster.
Ytterligare ett exempel på när mönster från fotot får ge inspiration till dekorationer på sidan. Elefanterna kommer från påslakanet. Den gula färgen på nappen har jag också tagit upp i några accenter, liksom på sidan ovan där det är ett gult fiskrens med på kudden.

3 thoughts on “Fler nya sidor

  1. Vad du gör FIIIIIINT!! 😀

    Jag kommer gärna och provplanterar hos dig! Du kan få muta mig med en scrapängel eller nåt! *fnissar*
    Jag tar med plantor såklart. Fast det får vänta – för än så länge är de inte stora nog att delas…! 😉

Kommentera

