Scrappat till Göteborgsmässan

Det var länge sedan det kom nåt nytt här, men det betyder inte att livet avstannat, snarare tvärtom. Vi har skolat in på dagis och skola, och fortsätter med det nästa vecka också. Allt praktiskt runtomkring det tar tid.
Garagebygget fortsätter. Mest målning och panelspikning just nu, på kvällar och helger vilket betyder mat och nattningar för min del.
På pysselfronten har jag ägnat mig åt att göra två pekböcker med helt olika teman. Bilder kommer i början av september, och den som vill titta före det får komma till Nordiska Stämpel och Scrapmässan i Göteborg, och där besöka Handstämplat Etc:s monter! Sedan har jag sytt rätt många Tildafigurer, bild kommer också snart.
Jag har uppdaterat resebloggen med några bilder från våra dagar på Åland nu i somras, välkommen dit!

Kommentera

