En ny sida

Idag har jag lyckats sitta en stund. Flickorna är hos kompisar och lilleman sover middag, så mellan brödbaket och potatisskalningen fick jag ihop en sida om den första tappade tanden. Jag tror att den är klar, möjligen kan jag tycka att nåt ska ändras nu när jag ser den såhär.
Papper från 7gypsies och Junkitz.
Det är nästan så man längtar efter ruggiga, mörka höstkvällar så man kan sitta inomhus lite mer… För visst är det en otrolig sommar vi har!
Ikväll (igen!) får vi middagsgäster, så nu är det hög tid att sätta igång med förberedelserna på allvar.

4 thoughts on “En ny sida

Kommentera

