DT-sidor

Jag fick ett paket med härliga papper från Anna på Handstämplat och det var en sann fröjd att använda dem. Hittills har det blivit tre sidor, och jag har minst en till i tanken. För samtliga är det enf pappret från Bazzill och det mönstrade Cactus Pink. Underbara svenska ord som är lite som ”pebbles” från Proprint. Garn och härliga, matta pappersklämmor följde med i Annas paket.
En sida till min bok. Om att heta Annika (som jag alltid gjort) och oftast kallas ”mamma”.
Strandbilder från Chile. (Jodå, visst har jag sneglat liiite på Zarischka innan jag skrev…) Svart penna och läckra Sakura Soufflé till prickarna.
”Underbar” passar precis till den här goa tjejen.

3 thoughts on “DT-sidor

  1. Åh – vilka URSNYGGA layouter! Passade ju dig som hand i handske, det där paketet, ser jag! 😀

    Jag är smickrad över sneglingen – attans vad fint du sneglar! ;D

Kommentera

