Liten väska

Det är märkligt! Trots att det snurrar runt massor av scrap-idéer och jag fick hem nya foton häromdagen, så finns det en massa andra saker som behöver göras först! En liten kusin till barnen har två-årskalas imorgon och present-planen var en T-shirt med namn på från GladaGrodan. Dvs T-shirt var inköpt och stryka-på-trycket skulle beställas. Beställde och betalade i måndags, och igår fick jag mail att betalningen hade registrerats och ordern skulle behandlas. Hm. Jag hade ju hoppats få namnet i veckan! Det lutar åt en tröja i julklapp alltså. Typiskt att alltid vara ute i sista minuten…

Istället sydde jag en liten väska på förmiddagen, det kan väl vara en lämplig present till en liten tjej på 2 år. En söt modell, stängs med kardborre. Randigt foder. Presenten klar!

När jag sen hämtade posten (vi får den alltid mycket sent. Aldrig före 13. Ligger nästan sist på rundan.) låg där ett litet brev med namnet! Hurra! Nu är tröjan också klar och ligger i den lilla väskan. Vi hittar på nåt annat till jul!

4 thoughts on “Liten väska

  1. Underbar väska. Var den svår att sy? Funderar på att sy till strandväskor till tjejerna så att de själva kan släpa på allt istället för att mamma ska leka packåsna… 😉

Kommentera

